Ostatni dzień wakacji

W ostatni dzień wakacji Fundacja FONIS zaprosiła swoich wolontariuszy (i nie tylko) na spływ pontonowy Nysą Kłodzką. W sobotni poranek 31 sierpnia 2024 roku na wrocławskim Dworcu Głównym zebrała się więc grupa 20 śmiałków chcących aktywnie przeżyć ostatni dzień wakacji.

Po ponad półtoragodzinnej podróży pociągiem dotarliśmy do przystani wodnej w Ławicy. Tu podzieliliśmy się na grupy, a po krótkim szkoleniu wsiedliśmy do pontonów. Niektórzy skusili się nawet na wyprawę wodną kajakiem 😉. Pogoda była piękna – świeciło słońce i powiewał lekki wiaterek. To idealne warunki do relaksu i odpoczynku na łonie natury wśród zieleni i skrzącej się w słońcu wodzie. Oczywiście trzeba było wiosłować, żeby pokonać trasę meandrami Nysy Kłodzkiej. Alu tu współpraca szła nam doskonale. Niektórzy nawet skąpali się w rzece, aby wypchnąć ponton z mielizny 😊. Po 15 kilometrach na rzece dotarliśmy do Barda Śląskiego. Tu, po krótkim spacerze, w gościnnych progach domu zakonnego Sióstr Bożego Serca Jezusa, czekał na nas grill. Z plecaków wyjęliśmy więc przywiezione kiełbaski i inne smakołyki i zaczęliśmy biesiadę. W miłej atmosferze upłynęły nam zatem kolejne dwie godziny naszej wyprawy. Nim się obejrzeliśmy, trzeba było wracać już do domu. Pewnie za rok również wybierzemy się w jakieś miejsce, żeby wspólnie pożegnać wakacje. Szukajcie ciekawych pomysłów!

Dziękujemy sobie nawzajem za wspólny ostatni dzień wakacji, sympatyczne towarzystwo i dobry czas, a Fundacji FONIS za zorganizowanie wyjazdu, a także pokrycie kosztów wynajęcia pontonów!

Ostatni dzien wakacji - Ostatni dzień wakacji Ostatni dzien wakacji 4 - Ostatni dzień wakacji Ostatni dzien wakacji 3 - Ostatni dzień wakacji